Tystnad

Vänner - tyvärr har jag jag inte hört något från Mr Anderson på ett bra tag nu, trots att jag mailat honom med diverse spännande förslag. En inte alltför djärv gissning är att han till slut råkade halka in på min Facebook-sida, bara för att upptäcka sina egna konfidentiella mail till allmän beskådan. Så synd... Jag som hade en förhoppning att man till slut skulle kunna locka Anderson hela vägen till Stockholm. Tänk vad kul det vore om vi stod flera hundra personer och jublade och viftade med Mr Anderson-skyltar i ankomsthallen på Arlanda när han kom traskandes genom tullen. Under alla omständigheter verkar det just nu som att vår relation är över, men jag lovar att återkomma om det händer något. Jag låter bloggen hänga kvar här, om inte annat så som ett minnesmonument i cyberspace över en fin gammal man - Khan Ohlsson.
Over and out (for now),
Fredrik
Allmänt | |
#1 - - Annika:

Åh va synd, jag hade gärna viftandes tagit emot Mr Anderson på ARN. Din mailkonversation har verkligen förgyllt och jag har vridit mig av skratt.

#2 - - Anonym:

Han sitter väl i telefonkö till skatteverket 😂

#3 - - Anonym:

Han sitter väl i telefonkö till skatteverket 😂

#4 - - Eva siltberg:

Det var rolig läsning.😂

#5 - - PiaMargaretha:

Helt briljant! Har följt historien med stort intresse och många goda skratt!
Jag tror att även den gode Kahn Olsson ler i sin himmel... eller i Valhall.

#6 - - Markus:

Jag vill tacka dig för underhållande läsning men tråkigt att Mr Anderson inte längre har tid att ta hand om Khan Olssons eftermäle.

#7 - - Anonym:

Må Khan Olsson nu få vila i frid under sin ryska gravsten 😂

#8 - - Anonym:

Gör mig lite ledsen i ögat ;( Men tack för en hysteriskt rolig blogg!

#9 - - Hanna Karlsson:

Tack för en väldigt rolig blogg! :-)

#10 - - Anonym:

Bland det bästa jag läst på internet genom tiderna👍👍👍👍👍

#11 - - AnnaB.:

Så synd, vi saknar alla mr Anderson, en sann gentleman, eller?

#12 - - Anonym:

Du måste fortsätta skriva! Du har talang för det!

#13 - -

Tusen tack för alla gapskratt inklusive tårarna till dom.
Hysteriskt roligt haha 😂

#14 - - Anonym:

Hahahaa! Jag har fått många goda skratt av detta. Du är verkligen ofantligt fyndig och välformulerad! Tack för detta! 🙌🏼

#15 - - Per-Åke Andersson:

Vad annat kan man säga än: LYSANDE! BRILJANT! MAGNIFICO!

#16 - - Anonym:

Har du inte något mer på gång? Himla kul!!

#17 - - Anonym:

Underbart upplyftande! Stoort tack för det nedlagda jobbet.

#18 - - GABRIJELA:

Fy fasiken vad bra!!!Skrattade så tårarna rann!
Tusen tack

Upp