Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Ha ha ha ha! Tack för skrattet! Jag har frustat kaffe över sambon här på morgonkvisten.

#2 - -

😂 underbart! Följer med spänning en fortsättning 🖒

#3 - - Anonym:

Helt fantastiskt du har roat mig väl under resan till jobbet denna gråa januari.

#4 - - M:

Helt underbart! Snälla fortsätt informera oss om vad som händer!

#5 - - Maria:

Tyvärr läste jag det här vid min dator, och efter att ha tagit del av problemen med Börje-Khan grenen av släkten måste jag nu rengöra skärmen från morgonkaffet. Förvarna dina kära läsare i fortsättningen.

#6 - - Thomas:

Nu tillhör jag Khan-Börje grenen av Khan-släkte. Jag undrar varför vi inte blivit informerade? Varför? VARFÖR? Är det inte dags att lägga händelserna kring surtströmmingsskivan åt sidan? Jag kan prata med äldermännen Khan Inte, Khan Själv och Khan Ibland d.ä så kanske vi kan dela på pengarna. 5/95 föreslår jag då jag känner mej generös...

#7 - - Anonym:

Hela idén är tagen från en Ted Talks, googla "Ted Talks Gold".

#8 - - Anonym:

Hittade hit via en gemensam bekant på FB, herregud vilken rolig diskussion hahaha jag ser fram emot fortsättningen :)

#9 - - Anonym:

Strålande😅

#10 - - Anonym:

Låter som brevet jag fick med snigelposten för några år sedan...😂😂😂

#11 - - Anonym:

Ser fram mot spännande trollande, börjar lovande!

#12 - - Anonym:

Hahaha.. älskar det med dumhövvve!

#13 - - Anonym:

😂😂😂

#14 - - Fredrik Olsson :

Nu måste jag protestera. Jag är den rättmätiga arvtagare till min älskade släkting Khan.

#15 - - mick:

WTF skatteverket XD !!! Och kalla dem bara dumhövve så kommer de förstå vikten av samtalet... fan jag älskar dig, fredrik olsson. dettaa är det bästa jag sett på jättelänge.

#16 - - Tommy Andersson:

Har Mr. Andersson avlidit, eller han sliter sitt hår förtvivlat och därmed inte har tid att ringa till skatteverket eftersom det är tämligen tyst ifrån honom via mail!?!?

#17 - - Jan Ahnell:

Fantastiskt ! Mycket ambitiös kommunikation.

#18 - - Anonym:

Har du hört nåt mer?

Upp